upp ocn ner

nu har min gulliga kusin fixat min blogg lite=) tack för det fridus!=)

I helgen var jag i London, lör-sön, och jisses så skoj det var=) vi gick runt, runt, runt! till buckinghampalace, big ben, chinatown, notthing hill, och överallt! och vi hade så bra väder och det va så fint överallt! älskar verkligen husen här, så mysiga! Pao blev alldeles till sig av den storstaden hahah, hon bor i en pytteliten stad med tråkiga människor! och hon är egentligen en storstadmänniska haha, jag tyckte de va okej, fast skulle nog inte vilja bo där, för mkt lantflicka för det;)
 
På lördagen gick vi runt och kollade på några av sakerna jag skrivit ovanför, sen åkte vi till vårat hostel och dressade om och åkte in till picadellycircus(stavning) och gick på några pubar, vi bestämde oss för att inte gå till nån club för vi ville vara pigga på söndagsmorgonen(väldigt förståndigt haha)! vi passerade en bar där det stod jätte många snygga killar och självklart ville jag gå in där haha, så vi gick in där, köpte oss en drink och tyckte det var väldigt kul att det var så många killar, sen när vi skulle gå till toan, så fanns det ingen tjejtoa och då slog det oss att vi nog var inne på en gaybar haha! så vi gick ut och frågade vakten som tittade skrattande på oss och frågade om vi inte kunde se det! ooopps! lite småskojigt!
På vägen hem hoppade vi av bussen cirka 10 stationer före, så vi fick lov att gå i typ 45 min för att komma hem! sen låg vårat hostel brevid en kyrkogård, och då vart jag lite skraj och kunde inte somna först! varför måste jag vara så rädd hela tiden, töntarnas tönt haha!

men jag måste säga att jag blir så irreterad på vissa killar, eller halva av alla killar i london, så äckliga och såååå dryga och såååå efter, om man vänder ryggen till och går därifrån då vill man INTE att dom ska gå efter! jag tycker det är förnedrande när dom kollar på en och säger sexi lady och grejer, jag vill bara gömma mig! och pappa, en kille kom fram och sa att jag måste ha väldigt vackra föräldrar! då sa jag jajamän och sprang vidare haha!!

på söndagen gick vi upp 8 kanske, och försökte duscha i mini duschar haha! sen gick vi runt överallt igen och sen la vi oss i parken och jag ville verkligen inte åka hem, det var så skönt och det var inga barn och man behövde inte tänka på nått!!

Vi tänkte åka till London och gå ut på ett ställe som jag glömnt bort va det heter i helgen som kommer men vi ska göra det om typ 2 veckor elelr nått sånt istället! pao åker hem om 20 dar, vill verkligen inte att hon ska åka!! vi har så roligt ihop och är så lika i sättet menmen jag har ju gratis boende i berlin om jag vill ta en tripp dit nån vacker dag haha!

Igår hade jag nog min sämsta dag i England sen jag kom hit! jag har tänkt att det har vart lite konstigt, för jag har inte känt att jag verkligen vill åka hem nån gång, men igår så ville jag sätta mig på första planet! kanske det var för att pao ser fram emot att åka hem så mkt och så..sen va pappan riktigt dryg på morgonen, han skämtar jämnt men vissa grejer är inte roliga!! sen har jag inte kunnat grinat typ sen jag kom hit även om jag har velat, så jag tror allt bara släppte loss igår, det var ganska skönt efter faktiskt haha! jag ringde iaf bella och grannen hörde mig tydligen och hörde på min röst att jag va ledsen, så han kom och gav min en lite teddybjörn (?!?!), pinsamt! vill bara krypa ner nånstans! men jag pratade med mamman när hon kom hem och hon är verkligen jätte snäll! så det kändes mkt bättre efter att ha pratat med henne och fått en kram haha!
men nu mår jag primaballerina igen! det va lite skönt att känna att jag verkligen åka hem faktiskt, för jag va lite orolig att jag inte känt den känslan fast jag saknar alla jätte mkt!

Sen känns det som jag har rört ihop det lite med det här dejtandet haha, pao har väldans roligt åt det haha!de är inte alltid så lätt att välja vad man vill inte haha!

hela den här veckan är joe hos sin mormor (=skööönt) och idag har både dom andra barnen sina kompisar här och dom ska sova över! pappan gillar inte när dom leker med andra barn, så dom passar på när han är bortrest! han har så konstiga värderingar.. mamman är inte alls som han, jag förstår inte varför inte hon säger till mera eller emot han..

Ikväll är det salsa igen, tjohoo! haha! det är sååå roligt och jag försöker få michael att börja, men jag har försökt få alex att börja också, så det är bara att hoppas att båda inte börjar!;) fast jag tror ingen av dom gör det, är inte riktigt deras grej skulle jag kunna tro!
det känns förresten som jag gör nya inlägg varje tisdag och att jag alltid skriver om salsan!

Jag har lagt upp bilder från london nu också, så dom kan ni kolla på=)! jag funderar på att kanske komma hem nått om ett tag om ingen kommer till mig haha! jag både vill och inte vill göra det, för jag vill resa runt och se saker men jag får se=)

Sen känns det som jag kommer tappa kontakten med en person jag verkligen inte vill göra det med....jag tror det gjorde mig så ledsen igår också... men det känns som bara för att det är jag som har flyttat behöver det inte bara vara jag som hör av mig hela tiden!! men vi får väl se!!

och förresten har jag vart här i 3 månader nu! det går så fort!! om 3 till månader har jag vart här i ett halvår! så tiden går verkligen fort! det känns som ett år går fortare nu när man blir äldre!

nu måste jag stryka klart, jag är verkligen så lat vissa dagar haha!

jag hade tänkt på miljon av grejer jag skulle skriva här men jag glömmer alltid bort dom när jag väl sitter här haha! men lite kom jag iaf ihåg;)

Ha de bra alla där hemma!!
puss på er!

Kommentarer
Postat av: Catharina

Hej Sara!!!!!!!!

Det är klart att man längtar hem ibland och det är ju skönt att du kan prata med mamman och får lite tröst. Jag vet inte om du funkar som jag, men när jag hade åkt hem från min familj i Amerikat (åkte hem för att jag blev sjuk och skulle åka tillbaka så fort jag blev frisk) gick det bara inte att åka igen när man hade träffat alla här hemma. Men jag hade förståss varit borta i 11 månader. Menar bara att det kan vara svårt att säga hejdå igen. Vi längtar efter dig också och det ska bli så roligt att träffa dig igen. men det är jätteroligt att läsa din blogg. Jag skrattar gott varje gång.

Puss o Kram (en inte så orolig) faster Catharina

2009-08-25 @ 21:53:56
Postat av: Gunilla

Hejsan Skruttan!

Jag tycker att du har varit jätte duktig som har varit borta så länge och jag gläds med dej som får uppleva så mycket kul.Tiden gå verkligen fort helt plötsligt står du här igen. Den där killen i London som sa att du hade vackra föräldrar sa han inget om någon faster, hi hi.

Här är det som vanligt.

Och sen vill jag tala om för faster Catharina att jag inte heller är så orolig. Sara skulle ju inte göra något som jag inte skulle göra, eller hur Sara?

Det var länge sedan vi träffades här hemma också, länge och länge,ca 3,5 vecka och det är länge för mej som du vet. svammel, svammel

Hur som hellst så vet du att vi alla älskar dej och saknar dej men vi vill att du ska ta vara på tiden och hinna uppleva så mycket som möjligt.

Massor med kramar till dej från oss alla

Från en mycket lite orolig faster

2009-08-26 @ 13:41:20
Postat av: Pappa

Hej Sara vi tänker mycket på dig här hemma,det är bara en liten tid du är borta,erfarenheten du får nu har du med dig hela livet,om några år kan du skratta åt dryga engelsmän och bråkiga barn,här hemma är ju alla snälla hela tiden.Vad som gör mig riktigt orolig är när gunilla skriver att du inte ska göra något hon inte skulle ha gjort,vad är det hon inte skulle göra ???? Det var en skarpögd ung man där i London föresten,det ligger nog mycket i vad han sa.pussar o kramar i massor pappa

2009-08-27 @ 19:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0