och så kom polly

millis+sara

måndag- jag och mike hämta upp millis på flygplatsen, jihooo:D och jag fick två bamsepåsar med POLLY!!inget smakar så gott som polly!
sen tog vi en välkomsmiddag på mc, väldans gott! sen efter fniss och fnuss så sov vi sött brevid varandra, eftersom millis säng är lite trasig hihihoho!!

tisdag- tog de lugnt, färga millis hår, kolla hantarbetarn, prata som aldrig förr, återupplev lite kära kortspel, sen åkte vi och dansa salsa! eller jag dansa, millis kolla på haha! fegis! men jag fick beröm för att jag är duktig hihi! Vi brände också ut 9 cdskivor till min bil, äntligen lite bra musik och inte pappans seg gamla musik!

onsdag- LONDON! REGN! vi tog oss in till London efter lite panik efter parkeringsplatser i Basingstoke, vi åkte tåg till London. BAra så att alla vet, Så va millis väldigt överraskad över att jag hitta så bra=)! de ni! värsta londonproffset, typ:Phaha! Vi åkte till oxfordstreet och gick i gigantiska affärer, sen på gatan kom en kvinna fram och fråga om vi ville va med i nån modellgrej, skulle bli sminkade och få sätta på oss finfina kläder! men de var på kvällen och då skulle vi åka hem, så nej tack sa vi och traskade vidare! åå vi hitta en resturang som hette spaghettihouse, se där liksom! fast båda två åt pizza menmen! Millis handla ganska så mkt kläder, jag va hennes karl som gick runt och bärde på allt;) vi gick och såg lite olika grejer som millis ville se, bla Buckingham palace och under hela tiden så spöregan det och vi hade tre papperskassar och nu kan ni ju börja tänka va som hände med dom!
vi gick iaf genom Greenpark när plötsligt millis kasse går sönder och hennes kläder väller ut och snabbt försöka vi stoppa in dom i dom andra två kassarna, sen när vi nästan precis hade fått i alla kläder, så va tror ni händer?! min påse går sönder och ut väller mina underkläder, så då försöka vi stoppa i kläderna i den sista pappkassen och millis väska och det gick fint, så vi börja gå i regnet igen och efter ungefär 5 min, går den sista kassen sönder(?!?!)!! rackarns rabarber! vi försöker pussla ihop den sista kassen, så får jag gå och bära den, sen när vi skulle åka rulltrappan ner till tunnelbanan, så tvärnita jag precis innan jag skulle gå på bandet, för jag såg verkligen inte nått framför mig och som en liten lantunge som jag är, är jag inte van med såna där rullande grejer! tillsist kom jag på rulltrappan iaf och vi hoppade in i en tunnelbanavagn, där en snäll tant fråga om vi ville ha en platspåse, tackochbock!=)  sen när vi kom hem till Basingstoke gick vi på bion Fame, det va väl helt okej, fast jag hade tänkt att den skulle vara bättre på nått vis. fast danssugen blev man, så på lördag ska vi skaka rumpa:D!

Torsdag -  Vi åkte in till Basingstoke (så heter stan där jag bor för er som inte vet) och kolla runt och även idag lyckades millis hitta två plagg, duktig shopping tjej de där! hihi! På kvällen skjutsa vi massa barn hit och dit, sen kolla vi på en film! Vi kom också på kortspelet Polly, men det gick inte så bra, eftersom de inte fanns så stor mening i det haha, men nu finns det iaf ett kortspel som heter det! haha! millis köpte också "tack"present till familj, en stor chokladgrej med olika saker i till mamman och pappan, sen godispåsar till barnen, så vann hon barnens hjärta haha!

Fredag- millis lyckades ta sig upp tidigt så hon följde med på morgonpromenaden med hunden, en redig vända blev det, mkt skönt!!=) kul att ha nån att gå med också, inte bara hunden som försöker käka döda harar och diverse äcklig grejer! Sen tog vi oss en tennismatch, det gick väldans bra, vem säger att man måste ha regler liksom;) vi fick tom spel mellan varandra några ggr, de ni! sen åkte vi och hyrde film, vilket bara tog 20 min, vilket måste vara rekord för mig och millis, ibland har det tagit en timme hihi! sen köpte vi en drös med godis och massa grejer tills ikväll, mums! sen åkte vi på den vanliga hämtningsvändan och nu sitter vi här och uglar! de va millis utmärkta idé att vi kunde uppdatera bloggen tillsammans, så slapp jag göra de själv sen haha:P

så nu har ni fått två inlägg inom en vecka typ, ibland är jag snabb!!eller detta inlägg kanske va lite millis förtjänst också hihi!

Imorrn ska jag åka och klippa mig,sen ska vi dra till med lite partajj, tjohoooo!! party med millispillis!!! får se hur mkt hon spyr dan efter, hon har ju en förmåga att göra de hihi, kanske ska förvarna familjen:P På söndag tänkte vi göra som det står i biblen, VILODAG! bra att vi planerar in att vara bakis haha!
och på måndag åker flicksnärtan hem! buhuu! men vi ska ta vara på våra dagar=)! så skönt att äntligen ha henne hääääääääääääääääääääääääääääääääääääär! kändes lite konstigt ibörjan, att ha nån man känner så bra i närheten men de kändes bra på ett bra vis förstås=)

nu ska vi göra nått skojsigt! hoppas allt är bra med alla!!

pussokram

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Komenterar, komenterar och komenterar.

Vad kul att Millis är hos dej och hoppas att ni har haft en bra vecka.

Just nu håller jag på och gräddar bullar, Håkan rastar hundar, Malin motionerar araben och Niklas kör skit. Han är hemma på permis den här helgen.

Sluta inte och skriv här, det är den som håller oss vid liv tills du är hemma igen.

Var så rädd om dej. Puss å kram

2009-10-10 @ 17:06:34
Postat av: Pappa

Hej Sara äntligen vilodag jag Ellen Nathe och Anifa är hemma idag Nathe står i köket och sjunger han är alltid glad när han får äta det är nog hans största glädjeämne.Anifa är sällan tjurig numera,bara envis men det är ju ett friskhetstecken.Ellen har slappardag idag tränar inför tonåren,bara 5 år kvar

det passar bra idag med regndis och kyla.Det viktigaste veckan som kommer är påläggen till smörgåsarna, älg jakt=väntan och smörgåsätning,man kanske skulle proväta några stycken så man inte köper grisen i säcken.Puss o kram pappa

2009-10-11 @ 11:02:23
Postat av: Helena

hahaha...Sara...papperskassar i regn? Hihihi. Oj då vilka smarta kommentarer jag skriver. Här är allt ok. Är ute på praktik nu...alltid lika skoj. Spöregnar just nu. Tjejerna slappar med varsin bok...inte Frida då förstås...hon är i Sala. Henke gör nåt vid datan o jag ska ut och kratta äpplen i regnet. Joooppppiiii...icke. Kul att du får nån som kommer och hälsar på dig iallafall. Ha det bra//Kram Helena

2009-10-11 @ 12:08:53
Postat av: emma

Sara, jag saknar dig. Hoppas du har det underbart i London. Spagettihouse? Låg det möjligtvis i närheten av picadilly circus, isåfall har jag varit där.

Kram

2009-10-11 @ 19:08:46
URL: http://emmahising.blogspot.com
Postat av: Birgitta

Nu har jag äntligen kommit in på din blogg. Pratade med Carina idag.Kram

2009-10-15 @ 20:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0