Mitt liv är Underbart!

nu sitter jag här igen och ska försöka skriva ner lite grejer, hm hm, tankeverksamheten värms sakta upp!
sist jag skrev va iaf millis här eller de va både jag och millis som skrev då, bra med en som hjälper till och påminner va man håller på med hihi!!

Vi hade det iaf underbart, millis och jag, jag och millis! men en vecka gick så fort, poff så vare dags att vinka av henne igen! trodde jag skulle börja grina, men jag höll mig=) sen skulle jag till mike på kvällen, vilket fick mig att grina, inte för att jag skulle träffa han, utan för jag först inte hitta min bil i parkeringshuset och sen för jag  åkte vilse och åkte runt i nästan en timme innan jag kom rätt, de tar typ bara en kvart till han i vanligt fall! så då börja jag faktiskt grina haha, tror faktiskt egentligen de va tårarna från när jag vinka av millis! men efter han snällt och sakta förklara vägen hitta jag rätt. kul att jag hade vart i hans hus jag vet inte hur många ggr men de är alltid han som har kört, så har väl inte jag tänkt på att kolla vart vi åker heller:P

jaha nu fick ni ett litet utlägg va som hände på kvällen efter millis hade åkt också haha!

annars rullar väl saker på som vanligt eller vanligt men ptja jag gör de jag alltid gör. gymmet har de blivit ganska lite av nu, bara 1-2 ggr i veckan för jag måste "passa" bygg dumma arbetare! men salsan är jag alltid på iaf, jag har kommit på att jag dansat i typ 3 månader nu, vilket det verkligen inte känns som, lite frustrerande, för jag tycker man borde vara bättre än va jag är men sen är ju min dansförmåga otroligt dålig också haha! och de här med att känna nån takt i musiken, sen försöka få in takten i stegen, ptjaa de gåre inte heller så bra med! menmen om 4 månader kanske jag har lärt mig de;) i tisdags hade vi en annan lärare, en tjej, haha, och hon va jätte strikt eller va man ska säga, jag började skratta, då kolla hon på mig och sa åt mig att koncentrera mig! tant, hur kan man låta bli och skratta! så jag fick gömma mina små skrattattacker:P

och gissa vad?!?!?! den 20 november kommer pappa, carina och ellen hit, tjhohohoohohohohohohoohohohoohohohooho:D jag blir så glad så jag bara vill hoppa runt varje gång jag tänker på de=) Vi ska bo på hotell i London två nätter, sen ska vi åka hem hit på söndag och sova här och sen på måndan åker dom hem igen! men ååå så kul de ska bli och se dom igen:D har kommit på att jag har vart borta i 5 månader nu! tiden går verkligen fort! men tiden går fort när man har roligt eller va man säger=)

Föräldrarna är ute ikväll, så jag gjorde bakad potatis, sen har jag lekt mörkerkurragömma med barnen, vilket jag inte gilla så jätte mkt eftersom Ben hoppa upp och skrämde mig hela tiden;) sen ägna jag 30 min åt att trösta lydia eftersom Ben hade retat henne, ojoj! fast ska prata med mamman om de när hon kommer hem, för pojkarna kan verkligen vara skit taskiga mot lydia, dom säger aldrig nått positivit, bara klankar ner på henne! så ikväll vart jag arg på Ben för första gången! sen sa lydia att hon ville ha en syster iställe och fråga om inte jag kunde vara det haha, så gulligt av henne! 
alltså okej, syskon bråkar och grejer men inte så här mkt. eller jag tycker inte att dom ska göra, bråka iböland och retas och så men man måste också kunna vara snäll ibland... sen blir jag så trött på att barnen sköter sig bättre när mamman är i närheten och nästan perfekt när pappan är i närheten...menmen de är svårt att veta hur mkt man ska lägga sig i också, man måste påminna sig om att de faktiskt är mitt jobb och att föräldrarna är arbetsgivare.. en sak är jag säker på iaf, jag kommer inte vilja bo där jag arbetar nå mer iaf och inte med dom jag arbetar åt. menmen jag trivs iaf galant här, lite grejer är de bara att svälja liksom!

På lördag ska jag nog till IKEA med sofia, yeey haha! nu har jag föreställt mig att dom har massa med svenska grejer, så kommer nog bli besviken:P jag byggde faktiskt ihop en ikeagarberob med mike idag, lite skojigt! fast de va riktigt kul och vi gjorde bara lite fel haha!

appropå svenska grejer, så har jag kommit på att jag saknar korvstroganoff jätte mkt, de är såå gott! så jag hoppas pappa och carina kan ta med sig en falukorv till mig haha! sen åker Sofia hem över jul också,så då ska hon ta med sig så vi kan göra de när hon kommer tillbaka,mumsigt!!!

alltså nu hände de nått, jag satt och skrev för fullt sen försvann bara allt, skit grejer! så jag hade skrivit mkt mer än de här men nu orkar jag inte skriva om allt, fattar inte varför bara en del av texten sparades, aja tur de, nu får ni lite att läsa iaf haha!

nu ska jag gå och prata lite med mamman och sen sova! vem vet jag kanske skriva alla dom där andra grejerna nån annan dag haha!!!

pussiluss!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Sara hoppas du sköter dig perfekt när din pappa är i närheten.Ikea blir nog bra där har dom köttbullar och lingonsylt.Beträffande klagomål på skrattatacker o sånt så är det bara att säga att så gör vi i Sverge,det hör till vår kultur att göra så.Problemet med bröderna är nog att dom är lite svartsjuka på sin lillasyster,får hon mer tid av mamman kanske eller tar mer tid.Silvertape heter ducktape på engelska skönt att kunna lära ut någonting.Ha det bra puss o kram pappa

2009-10-22 @ 19:58:31
Postat av: Carina

ska fundera ut hur jag bäst ska transportera falukorven till dig. Jag fryser ner korven hemma o har den i resväskan. Men sedan tar det ju två dagar till innan vi kommer till huset där du bor ! Om det finns en minibar på hotellrummet kan jag ju lägga den där ? Hoppas att inte städerskan tittar däri - då kanske vi blir anmälda för att ha likdelar i kylen !!!!

Ja, ja det ordnar sig nog // Kram Carina

2009-10-23 @ 14:38:03
Postat av: Lillkusin!

Heej<3! Vad kul att Bosse,Carina,Ellen ska komma och hälsa på:) Jag är förkyld:( snuvar HELA tiden! vaknade inatt kl:5 :( I går så var jag och mamma själva hemma... Anna var borta på halloween fest. Hon sov över där. Hon ska sova över där inatt också.Frida sov över hos Alicia. Nu ska hon till natta:=) Och pappa är ju i finland så han kmr hem imorron:) Så jag och mamma ska vara hemma själva idag igen:) myspys ska vi ha:D Många kramar från Lisa<3! Saknar dig♥

2009-10-24 @ 18:26:25
Postat av: Birgitta

Alltid lika roligt att läsa din blogg.Du verkar ha fullt upp. Du får väl skicka ett kort på killen i facebook så vi får se. Det var väl anledningen till att du skulle till England.Jag ser dig framför mig när du dansar salsa.Forsätt och skratta och ha roligt.Kramizar Birgitta

2009-10-26 @ 18:39:24
Postat av: Eva

Kikade bara förbi och lämnar en hälsning :-)

2009-11-04 @ 14:40:21
URL: http://detspokar.blogg.se/
Postat av: Lisa Lu

Hej hopp.. detta har jag inte läst, men jag ska! :)

men jag saknar att kunna kolla på bilder från/på dig.. kan du inte lägga upp lite bilder här el på FB? vill ju se hur du ser ut! så jag inte glömmer host

Plzzz!

Saknar dig <3

2009-11-11 @ 20:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0