woopiwoooop

Jäklar i min låda va jag är duktig på att skriva här=) nästan så jag borde få nått pris;)

Jag har iaf hållt mig sysselsatt med lite olika grejs sen sist jag skrev, vad jag har gjort kommer jag inte ihåg meen!

IDAG KOMMER EMILIAAAA!=) om sisådär 3 timmar så ska mike hämta upp mig så ska vi åka och hämta upp henne, tjohooooooooo:D känns inte som hon ska komma på nått vis, dessutom när jag skulle sätta mig på tältsängen nyss som jag har ställt upp så fint i mitt rum, så braka den ihop, stabila grejer de där:P men tror ändå hon kommer krypandes upp min säng iaf så haha! å så jag längtar och ååååååå så kul de ska bli, inte ens pappans suckande att hon ska stanna här i en vecka kan förstöra de här för mig=) för nu orkar jag inte bry mig eller jag behöver inte bry, det är mamman som inte våga säga ibörjan att hon skulle stanna här i en vecka till pappan, så de är inte mitt fel! Jag blir galen på att han verkar tro att han är nån kung och att alla här göär allt han säger till dom, har redan bott nära en sån person förut! fast nu känner jag mig lite dum, pappan är jätte snäll också och inte alls i närheten av att vara som micke så. Men nog skrivet om de:P jag vet faktiskt aldrig va jag ska skriva om när jag börjar skriva, känns lite töntigt att skriva om varje detalj i mitt liv haha! men de finns inte så mkt mer att skriva om så och jag är bra på att prata om mig själv haha!

I lördags kom Sofia hit och vi kika runt på stan och köpte present till kelly, sen kom jag på att jag inte visste vilken tid jag hade på parkeringsbiljetten,  så jag sprang till bilen och skulle kolla medans sofia skulle bara kolla i en affär, så när jag satt och vänta på henne i bilen, så såg jag en råtta (:S!!!!) framför bilen i gräset, min första tanke var att köra därifrån, min andra tanke va och ringa pappa, min tredje tanke va att jag skulle sluta larva mig:P medans jag hade mina tankar så stängde jag iaf alla fönster och kröp ihop som en liten boll på mitt säte haha! sen satt jag och stirra på detta hemskt äckliga djur så den inte skulle attackera mig, sen kolla jag bort i två sek, sen när jag kolla igen va den borta, då vart jag skraj, för på morfar bil så fanns de ett musbo!
okej jag överdriver min rädsla lite grann, jag vet att inte råttan kan komma och äta upp mig men ändå! varenda gång jag ser en råtta så tänker jag på när jag jobba hos henke ock kröp under ett golv och han lovade att det inte fanns några råttor där, sen när vi bröt upp golvet fanns de en hel musfamilj där, jätte mysigt, där hade jag kravlat runt några dagar tidagare:S de roliga är att jag tror minsann morbror min är lika rädd för råttor som jag! så de så!:P

Sen på kvällen åkte vi till kelly för att fira henne, jag kommer inte ihåg hur många personer vi fråga efter vägen haha, men till slut kom vi fram iaf, vi käka lite mat, drog några valsar på dansgolvet (jag råka fälla en unge, hoppsan), sen gick vi vidare! sluta iaf på en klubb, skojig natt=) och nästa helg blire party med millis, kommer nästan i min gamla form igen, fest tre helger i rad haha! nej men jag tycker faktiskt de är bra att jag inte festar lika mkt längre, kan ju vara bra för kroppen liksooom! däremot verkar jag få konstiga rivmärken när jag festar här, förra helgen hade jag ett långt rivmärke på låret och igår upptäckte vi att jag hade rivmärken på axeln, väldigt duktigt:P fast jag vet inte hur jag har fått dom, och jag kommer faktiskt ihåg precis allt på båda kvällarna haha!

Lydia är ledig från skolan idag, så jag måste underhålla henne lite granna, fast just nu är hon ute och springer runt i regnet med ett paraply, lätt road:P

Sen verkar jag vara inne i en period där jag jag missar alla pappas samtal:( får väl klistra fast telefonen vid min sida! vilket skulle vara bra ändå, eftersom varje gång jag behöver den måste jag leta i 5 min efter den!
Igår lyckades jag iaf prata i sisådär 5 min med pappa innan de bröts, sen åkte jag till mike och glömde mobilen hemma, så då missa jag när han ringde igen!

Å och förra veckan fick jag 2 PAKET, jag känner mig lite omtyckt faktiskt hihi=) först va från Carina och Ellen med en bok och tidning och kort, och de andra va från Birgitta med mina vantar(som ajg glömde där förra vinter haha), tidningar och Alhgrensbilar, mumsigt! väldigt snällt av alla iaf=):D tack och bock=)

Jag funderar om jag ska försöka få med millis på salsan imorrn, vet inte riktigt om hon kommer gilla den idéen haha!jag kanske kan lura dit henne på nått vis, för jag är ju så bra på att lura folk=)hihi! fast jag har inget emot att skippa salsan heller för den delen, eftersom äckelidot kille går mig på nerverna! Mike säger att han ska gå dit och ta ett snack med honom, jo tjena mittbena säger bara jag haha!

Mike åker till Las Vegas på Onsdag, jag vill också utomlands nånstans! jag vet att jag är utomlands nu, men de är ju typ mitt hem nu, så de räknas inte tycker faktiskt jag!  fast inte den här veckan förstås, för jag har min sötis hos mig=) men tänk så skönt att åka till nått varmt ställe och inte behöva tänka på nånting alls!

och sen är jag jätte avundsjuk på Sofia, när hon åker hem från England, ska hon åka som voluntär till Afrika, jag vill ocksååååååååå! för programmet hon gick på gymnasiet, va typ ett program där dom hade kontakt med människor i Afrika och hon har redan vart där nere i några veckor med sin skola, men pga att hon redan känner människor där nere och inte åker genom en organisation blir det inte lika dyrt som det skulle vara för mig!

Nu ska jag gå och fortsätta renbäddningen i barnens sängar och försöka montera ihop millis säng igen haha, synd att dom inte har silvertejp här!;)

Jag lovar att jag ska börja skriva här oftare!!

Pusspuss på alla er!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Sara du kan ju alltid åka hem på semester,se upp med afrika där är råttorna stora som noshörningar.Vill du ha ett bra extrakneg kan du börja sälja silvertejp,bra att fästa telefonen med.

På måndag börjar älgjakten dags att bre smörgåsar och ge sig ut i skogen,Nathe ska med en dag han kommer nog att locka till sig många nyfikna älgar,Nathe och tystnad harmonerar nog inte riktig

vi ses snart puss o kram pappa

2009-10-08 @ 20:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0