GÖR SOM PAPPA SÄGER

pappa sa åt mig att uppdatera, så jag måste väl lyda;)

idag är det andra april, igår lyckades jag lura malin att jag skulle komma hem en månad tidigare, men då blev hon så glad, att jag fick lite dåligt samvete. Men är ändå stolt att jag har lyckas lura någon;)
Jag ska inte göra så mycket över påsk faktiskt, ska hem till mike imorrn och stannar väl där tills på söndag, ska äta nån sorts av påskmat, om den är samma som julmaten, grinar jag. nästan.
Jag har kommit på varför jag älskar påsk, det är bara för att jag träffar släkten och hela familjen är samlad, så i år, gillar jag inte påsk så mkt hihi!

Idag hade vi äggletningen här, jag gömde 18 ägg och barnen sprang runt som galna och leta, ibland är dom ju så härliga dom små liven=) eller ja, allt va bra innan lydia börja grina för ben hitta flera haha;)

Igår spelade jag cricket för första gången i mitt liv= jag sköt bollen rakt på lydias näsa= näsblod och gråt. ojsan!

härligt nu när man har ändrat klockan, ljust längre, dagarna känns lättare på nått vis. eller ja iaf när det är fint väder. tänk så mycket sol kan påverka ens humör=)

Bilen jag kör har gått sönder också, jätte kul. och helt plötsligt kallar föräldrarna bilen för "min" bil, tröttsamt. Iaf så böt dom batteriet och efter det så stängs bilen av varje gång man ska svänga nånstans= FRUSTRERANDE! sen frågar föräldrarna MIG vad jag tror det är för fel på bilen, sen måste jag stå och diskutera det med dom i 10 min ungefär varje dag. För jag är ju verkligen en människa som kan saker om bilar, ja verkligen.

Nästa helg kommer henke och Anna, jisses så tiden går fort! kändes som dom nyss bestämde att dom skulle komma. Försöker få dom att ta med ett påskägg med svenskt godis till mig, men dom verkar inte lyssna på mig;) Jag ska möta dom i London på lördagen, sen på kvällen följer dom med mig tillbaka hit och sover här tills på söndagen då dom åker tillbaka till London.

Barnen börja deras påsklov idag också, två veckor är dom lediga! Dom ska iaf åka och hälsa på deras morbror i några dagar, så då är jag hemma själv, så det ska bli skönt. eller ja jag har uppgiften att ta hand om hunden, men det lär jag väl klara av;) Har planerat att freja ska komma och spela tennis med mig då iaf, så frejsan om du läser detta, så vet du mina planer hihi!














Nu ska jag gå och gosa med barnen!

Ha en bra PÅSK alla där hemma=)!!

förresten hur säger man åt nån att dom smaskar och äter som grisar och får en att tappa matlusten utan att vara taskig?! de är min stora fundering alltså, för maten känns inte lika god när man sitter brevid en smaskandes och grymtande person! usch! Ja där fick ni mitt största problem för tillfället, verkligen ett jääätte stort problem också haha! AJA

pussokraaam


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Sara kul att du träffa bollen synd att bollen träffa näsan.Det är omöjligt att få en gris att sluta smaska,prova med att byta foder till något som inte är lika smaskigt.Vad bilen anbelangar så behöver den nog byta ägare, det är nog fel på knöltrycksventilen.Fint med lite bilder på dig kramar pappa

2010-04-03 @ 22:15:57
Postat av: frejaaa

OKEJ! guuuud vad kul det ska bli med tennis!!:D

jag måste ha outfit!!vad ska du ha på dig?! haha.

2010-04-04 @ 00:32:15
URL: http://ninjathreebee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0