it goes on and on and on and on

Nu sitter jag här igen, jag tyckte nästan jag vart duktig på att blogga för nån månad sen men nej tydligen inte.

Jag har hunnit fyllt 21 sen jag skrev här sist, usch så vuxen man blir! prata nyss med millis och  sjukt att alla börjar skaffa lägenheter och blir stora! jag känner mig inte vuxen, inte än.

hur som helst, i lördags tog vi en minibus och for till Southhampton för att fira min födelsedag, jag snodde mikes kompisar för en kväll och låtsades att dom var mina, finfint! åt först god mat och drack mumsiga drinkar, sen vidare till nån bar, sen gick vi ut och shakade loss på dansgolvet i 4 timmar, underbart! försökte impa på några killar med min spanska, det gick inge bra det inte, jag fråga bara vad dom hette om och om haha. Hur kan man ha läst ett ämne i 4 år och vara så sjukt dålig på det? pinsamt!

Sen i tisdags var det då dags för den verkliga födelsedagen, börja dagen med att jag fick lite paket av familjen(ipod och armband), sen fick jag ett paket av barnens kompisars mamma också (lite oväntat haha), sen ringde jag malin och sa grattis till henne, jämnt när jag pratar med malin känns det som vi bara skrattar hela tiden och aldrig får nått sagt menmen det är inge fel med det inte! sen kom mike och hämta mig och på min begäran spela vi monopol tills jag blev tjurig för jag inte vann haha! jag är inne i ett monopol stadium, det är det enda jag vill göra när jag är hemma hos han och om inte mike vill spela, går jag till hans brosor och tjatar hihi! Sen åkte jag hem och gjorde mina sysslor och greja runt, min underbara familj ringde och sjöng och grattade, sen ringde jag söta morfar som tydligen hade försökt ringt mig några ggr, och lisa ringde också=), sen runt 7 kom mike så åkte vi och familjen (inte pappan) till en kina resturang och käka storslagen middag, det var faktiskt riktigt trevligt, vart förvånad över hur kul jag hade haha. och skämdes lite över att jag klagar på mamman ibland för hon är faktiskt underbart söt i sina stunder också=)
och ja av mike fick jag rosor och en IPOD, ja ni läste rätt, en till ipod. ajsan, inte bra. Mikes är mkt bättre än den jag fick av mamman och den var t.o.m ingraverad där bak, så jag ska behålla den, så nu går mamman runt och är lite små tjurig på mig för jag fick en ipod av mike. skojigt.
Ja de va min födelsedag, trevlig allt som allt=)känner mig bortskämd av mike bara menmen det är sånt man får ta;)

Sen vet jag inte vad som har hänt sen jag skrev sist faktiskt. Anna och Henke var här, kanon kul! henke är alltid lika förvånad över hur virrig jag är, men även om jag verkar virrig har jag saker under kontroll eller ja ibland iaf haha! först var vi på två stora marknader i London, sen följde dom med hem hit och jag visa dom det engelska lantliv så att säga! mucho trevligt!

just nu sitter jag och läser igenom mitt förra inlägg så jag ska komma ihåg allt som jag skrev då. Familjen var borta 4 dagar förra veckan = dunder skönt, förutom att jag inte kan sova själv i detta läskiga hus som låter läskigt mitt inatten och det är kolmörkt. Hunden börja följa efter mig upp till mitt rum också och han var så söt att  jag inte kunde stänga han ute. eller ja tills han knuffa ut mig från min stora säng, då spela det inge roll hur söt han var haha. En natt vakna jag av att han stod och glodde på mig, mysigt men ja han är ju dundersöt så.

Bilen är fortfarande trasig, man blir ju tooookig, jag har inte kunnat kört den på hela veckan = jag har vart fast i huset i en hel vecka, jag klättrar på väggarna. Nu när bilen är trasig betyder det också att mamman måste köra och hämta pojkarna till och från skolan och iom detta är jag mera övertygade om att dom faktiskt inte behöver en aupair men jag antar att jag inte borde lägga mig i. Ja just ja, jag försöker hitta en nu aupair till dom också, så sitter och skrollar igenom massa olika på en hemsida just nu. Det var en som hade tänkt lämna man och 6 månader barn i deras hemland för ett år, öhm lite konstigt!

förresten kommer jag hem om ungefär 6 veckor, hur fort har inte ett år gått egentligen? sjukt! men usch så jag kommer saknar min älskade älskade mike menmen inget man kan göra åt det inte!

nej nu ska jag gå och pussa lite på hunden och försöka få mamman att förstå att han behöver en dusch.



såhär varmt är det i england just nu! man kunde gå ut i bara klänningen en lördagskväll, hur underbart är inte det?!=)

pusshejsleverpatejs

Kommentarer
Postat av: pappa

Hej Sara härligt med lite ljumma vindar det ska bli skönt med sommar och värme, här hemma har vi bara hela bilar. Vi får hoppas att det har rykt färdigt på Island tills du ska hem, annars får du ta färjan, här hemma är det bra vi håller på och sätter upp staket för hundarna,sköt om dig puss o kram

2010-04-23 @ 21:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0