You say TOMATO, I say POTATO!



ja jag hade planerat att skriva mycket här idag men så blir det inte, för måste laga lite mat! Så inom dom närmaste dagarna kommer jag göra mitt bästa att skriva ett längre inlägg, tills dess får ni nöja er med det här!hihi!

Men jag mår bra, livet rullar på, kunderna kommer och kunderna går på roj och rogers mack så att säga! eller jag vet inte varför jag skrev det,kanske för jag är på otroligt flumhumööööör! så det är nog tur för er att jag inte skriver nått mycket idag, så slipper ni allt mitt trams haha!

Hoppas allt är bra med alla där hemma!

Puss på er mina pussgurkor!

(och ja jag vet att dettta är inlägg är otroligt ovärt men sånt får man stå ut med om man känner mig!)ihih!



Och Pappa titta vilka stora horn!


aja hejsvejs lingonfejs!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Vauv!!!vilka horn kommer nog från en engelsk jättegrävling,är du ute och jagar den på den första bilden,snygg bild föresten känner igen dig på vantarna,hål på tummen,ha det bra kram pappa

2010-02-09 @ 19:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0