lite trasiga, lite knasiga

jaha gott folk, jag vet att ni inte kan tro era ögon men här kommer ett till inlägg! ungefär bara en vecka sen jag skrev de sista, de tar sig!! har kommit på att det går mkt enklare att skriva om man skriver ofta=)

Idag räknade jag ut att jag har 10 veckor kvar här! jisses, tiden flyyyyger!! och flyger är precis va jag ska göra snart, iiiiiihhhhhhhhhhhhhhhhhh:D:D:D

Idag började jag och freja våran spring period också, det blir bra det här! måndag, onsdag och fredagar är våra dagar, sen ska jag se till att pallra mig till gymmet innan också, måste träna bort valkarna som snart släpar i marken!

I lördags åkte vi till Oxford, mysig stad! älskar gamla byggnader! lite nördig, men jag tycker det är jätte kul att tänka på hur det såg ut förr och så!  sen på kvällen vart det en liten impuls utgång till puben! vilket slutade i katastrof, blir så jäävla trött på folk som går ut bara för att mucka med andra! Stackars söta Ben!
På söndagen så tog vi en springrunda och jag kom fram till att mike är bättre tränad än jag, det går ju inte! sen tror jag att han har lite mera sjävldisciplin(stavning) än jag också haha, för min sån är 0! sen skulle vi lyfta vikter i garagaget men jag gick ut och blev vän med en katt istället=) katten bet mike när han kom ut hihi!
Spelade wii med hans familj senare, springa runt och skjuta zoombies = jag och hans mamma i falsett! Sen spela jag xbox också hehe, det är faktiskt riktigt roligt! Sen kom Ben hem och sa att han hade kört på en cyklist! stackars Ben igen, helt förstörd! ingen blev skadad som tur va! Sen ringde far min och avbröt mig från mitt glassätande, vilket va tur för då fick mike en chans att äta nått haha! som mike tackar dig för det pappa haha!

åå jag väntar och väntar och väntar och väntar på att nån ska svara på mina jobbansökningar men icke! telefonbolaget 3 svarade och sa att jag skulle höra av mig mera när jag kommer hem, så det är väl lite bra men ändåååååååå jag har sökt jag vet inte hur många jobb nu!

snart kommer henkepenke och annapanna också, spännande! och snart fyller jag 21! apropå det så drömde jag att alla glömde bort min födelsedag, så kan ni va snälla och komma ihåg den=) annars börjar jag grina hihi!

OCH jag är inte hemma på påsk! hur ska detta gå?! påsk är bland det bästa jag vet! första året jag inte kommer få leta påskägg:( KATASTROF! Jag hoppas jag inte är för stor för att leta nästa år, visst är jag inte det pappa och carina?!=)
sen har jag kollat in påskäggen här, dom är inte alls som sveriges, surt. Dom är i stort sett bara ett chokladägg, thats it! tror jag iaf ska göra lite äggletning till barnen=)

Nu ska jag titta på ett avsnitt av criminal minds sen antagligen soooova=)

pusshejs!


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Hejsan Hejsan!

Vad duktig du är som skriver så ofta.

Det är helt otroligt att det bara är 10 veckor kvar tills du slutar där, har dom fått tag på någon annan som kommer efter dej?

Vart skulle Mike och du åka på semester?

Jag gillar också Påsk och i år ska vi träffas i Vissängen!!! Det är bra att du ordnar en äggletning åt barna så att du lämmnar kvar lite Svenska traditioner.

Massa kramar till dej från mej.<3

2010-03-16 @ 08:56:10
Postat av: Minea

Heheh! Man blir aldrig för gammal för att leta efter påskägg! :D Hur är godiset där då? Det måste ju vara riktigt ordentligt påskgodis i ägget, annars gills det inte! Kul att du kommer hem snart ändå! Det är ju lite tråkigt utan dina galna påhitt här hemma :)

Kramar

2010-03-16 @ 18:55:23
Postat av: Pappa

Hej Sara, va kul att Mike fick lite glass nästa gång du är till Oxford gå upp på taket, det är en merit att ha gått på Oxford.Jag tror inte att du fyller 21 det är nog bara 11,då behöver man inte jobba.Spring är inte det vår på engelska i så fall så ska det bli en hel del spring här hemma också.Kramar pappa

2010-03-17 @ 19:32:19
Postat av: Caroline

Påskägg blir man aldrig för stor för, undrar om jag måste tvinga mamma att fixa äggletning i år också?! Kul att läsa din blogg, och vad du uppdaterar :) Och precis lika kul är det att läsa din käre fars kommentarer, alltid lika fyndig :) Kram till dig!

2010-03-18 @ 22:52:58
Postat av: Lill-kusin

Hej sara!

Pappa och jag sitter här och läser din blogg... Va kul att du ska till Grekland :) När du handlar i affärer med anna och pappa , se till att det blir SNYGGA grejer;P För jag ska ärva dom av anna sen :P haha... Förresten... Grattis i förskott♥



Pappa hälsar...



Många pussar och kramar från Lisa♥(eller Lill-kusinen) :)

2010-03-24 @ 20:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0