MARS!

helt otroligt, det är mars! tiden bara flyger iväg!

nu har det hänt så mycket sen jag senast skrev, så jag vet inte om jag ska tråka ut er med allt som har hänt eller bara vad som har hänt den senaste veckan eller så! Men bara för jag är så otroligt smart ska jag göra såhär:

>nyår med sofia och barnen var oväntat kul! mkt skratt och barnen var så glada så=)
dagen efter skulle jag och sofia gå ut i south hampton, men det slutade minst sagt med katastrof, tack snälla salsakille för all skjuts=) hela den dagen var helt galen, börja med missade tåg, sen bussar som inte gick, sen jesus medarbetare attack på stan, eftersom ingen av oss kan säga nej, stod vi där snällt och lyssnade, dom sa iaf åt oss att leta efter ett tecken från Gud, vi leta, men hitta inget! till sist kom vi hem till sofia, otaggade blev till taggade. Springa till tåget, sofia tappa körkort m.m, kommer på att hon tappat det när vi sitter på tåget, oopps! salsakille kommer och hämtar och skjutsar oss tillbaka, hittar korten, åker till winchester i stället, allt är stängd, sluta med att salsakille skjutsar hem oss. VILKEN ÄNGEL!

> Januari var den dåligaste månaden jag har haft här, blä på hela den

> Freja kom hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit=) en annan aupair som nu bor i samma stad som mig. OCH ååå så underbar hon är:D KANON helt enkelt! Vi tog två helger fest i rad, men sen bestämde vi oss för att lugna ner det hela och gick och spela bingo i stället haha! det var faktiskt riktigt roligt, allt gick så fort, så fort man ens börja fnissa tappa man bort sig, så ALLVARLIGT blev det, ingen vinst tyvärr men vem vet, nästa gång kanske!

> åkte på en liten utflykt med bröderna Dixey, stort stort slott! Underbart skojig dag, som vanlig magknip av skratt!

> barnen har haft lov, vilket betydde lite sovmorgon men jobb hela dagarna. Bio med tjejen en utav dagarna, Alvin och chipmunkarna, måste nog vara de sötaste små varelser jag har sett! mina nya idoler ;) SHAKE WHAT YOU MAMA GAVE YOU!
Barnen har förresten konstaterat att jag aldrig kommer lyckas i komedibranchen, snorvalpar, jag har bäst humor haha=)
vet inte riktigt vad vi gjorde på lovet mera faktiskt, busa runt lite=)

> Ben fyllde 12, tyckte så synd om honom så jag nästan börja grina. Ingen verkar bry sig så mkt här.

> har tagit upp min träning på allvar igen

> mkt bio känns det som, chipmunks med tjejen, sherlocks med mike, en med freja som jag inte kommer ihåg namnet på, valentinsday med tori och leap year med mike. Alla mkt bra filmer!

> kanske inte Paris med Mike men ett varmt land istället=)

> har sökt massa olika jobb, bla städare, säljare, café arbetare, arbetare på ica lager, subway och lite mera=) jobben är i sala, västerås och Uppsala. Så ni som verkar tro att jag inte gör nått, kanske kan börja ha lite tro i mig istället för att bara låta negativa!

Sådär nu har jag sammanfattat lite, som vanligt glämmer jag hälften eller skriver allt onödigt istället för det viktiga men nu får det bli sådär=)

Idag har jag inte gjort så förfärligt mkt, hoppa träningen idag för jag hade inga rena kläder (eller ja, sen va jag lat men imorrn så). Jag har kollat på massa bilder jag har på min data, gud vilka roliga tider man har haft det=) och vilka vackra kompisar och vacker familj jag har=)

Förresten så direkt efter jag har lagt upp den här texten, kommer jag göra ett nytt inlägg med videoklipp som jag hittade när jag kollade igenom mina bilder. Sådär så man fnissar sönder, eller iaf jag och mina kompisar, kanske inte ni ähm "vuxna" som läser detta.

Och vet ni hur jag kommer kunna lägga upp dessa videoklipp? jo jag har lärt mig att man måste lägga upp de på youtube först, sen kan man länka den till bloggen, smart va?!

Förresten när jag förstod att det var 1 mars idag, fick jag en sån där spark i magen, som man får när man blir jätte nervös! Jag kommer snart hem, helt sjukt. Jag vill men vill inte. Jag kommer sakna mina söta rara barn som jag älskar även fast dom driver mig vansinning ibland! Jag har verkligen haft en underbar tid här, ångrar verkligen inte att jag åkte=) med motgång kommer uppgång eller hur man nu säger! Och Mike och hans familj, jag vet inte hur det ska gå, dom är ju mina favvisar här i England, älskade älskade familjen Dixey!

Men nu ska jag klura på min uppladdning av filmer! och förresten så jag ska nog lägga upp filmen jag filmade in för ungefär 6 månader sen, hur det ser ut där jag bor haha!

Ha det bäst alla!
Älskar dom jag älskar!

pusshejs

Kommentarer
Postat av: lisa

med motgång kommer medgång annars ;) saknar dig hönapöna

2010-03-01 @ 19:34:27
Postat av: Pappa

Hej Sara. Nu måste jag börja reda ut begreppen här,vilken familj är det som är vacker????? Jag känner att du behöver hjälp med att reda ut det,vi här hemma är mycket snyggare än Englandsfamiljen t.ex.Just nu är det sportlov här hemma, kolla lite sport på tv i helgen så nu är jag fulltränad.Min egen fauve växer och frodas, har nog anlag för att bli en riktig pest om han får hållas.Kramar Pappa

2010-03-01 @ 20:33:40
Postat av: Caroline

Sara min Sara, både jobbigt och roligt att komma hem...å måtte det bli ett jobb i Uppsala! :) Saknar dig!

2010-03-02 @ 18:00:05
Postat av: Millis

Har glömt bort din blogg lite, du får påminna mig!!! Mitt minne är inte det bästa!:/



Skönt att höra att allt rullar på! Puss på dig snygging!=)

2010-03-04 @ 14:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0