var är sol?! HÄR är solen:D:D

nu är det solsken och fint här, älskar England när det är sånt här väder=)I söndags tog jag och mike en tripp i bilen, först en vända till huset där Jane Austen levde en del utav sitt liv, sen åkte vi bara runt och kolla. Åå så mysigt och skönt det är när det är strålande fint och massa mysiga omgivningar och skön musik!
sen hjälpte jag mr" allt måste vara skinande rent" att tvätta hans bil, tre ggr satt han och gnugga på däcken men om jag hade en snygg bil kanske jag hade gjort det också ;) och mr "allt måste vara skinande rent" är förresten mike, om ni inte hänger med! jag hade ansvar för vattenslangen, roligaste var att inte miek fatta hur man skulle stänga av den, så då fick proffset visa=) proffset = jag.

i lördags va jag och freja in till staden och handla lite grejs, bland annat en ny bikini, ååå värme snart kommer jag:D:D för övrigt va jag 20 min sen till freja, ska jag någonsin komma i tid till nått?! förstår inte hur ni alla har stått ut med mig i dessa alla år;) kan tyvärr inte säga att jag kommer ändra på det heller haha, det faller sig liksom naturligt! jag vakna klockan 8 på lördagsmorgonen, hur pigg som helst, funderade tom att gå ut och springa, men sen ville jag inte förstöra min enda sköna sovmorgon i veckan, så jag låg kvar och somna om efter 30 min. Så denna info tycker jag är väldigt värd och bra för er att veta, att jag faktiskt funderade på att gå upp 8 på en lördagsmorgon!
sen på kvällen åkte jag hem till min finaste sötnos och kolla på 24 och åt glass, bra lördag=)

har ni lagt märke till att det var bara ungefär 7 dagar sen jag skrev sist förresten?! är jag inte duktig?!=)

jag har bestämt att inte lägga upp filmerna,för ingen annan än jag verkar tycka dom är roliga haha, så struntar
i det.

värmen i huset är trasigt igen, eller oljan är slut, så det finns inget att värme med = is fingrar, mysigt, sen måste man lika blickstilla i sängen också, för om man rör sig vaknar man av det är så kallt. fast jag har väl vant mig lite nu, lovar att det blev såhär bara för jag med glädje berättade för millis häromdan att för första gången sen jag kommit hit va mitt rum riktigt varmt, bara millis fatta hur kallt det kan vara!

Jag har bestämt mig nu. Jag slutar här den 20 maj, sen åker jag på en veckas semester med mike, sen kommer jag hemhem. Hejdå England, Hejdå Familjen, Hejdå Mike och hans familj =(

mamman är as tjurig på mig just nu, för hon kan inte förstå varför jag ska åka och blablabla och det är så synd om henne för hon har inte tid att skaffa en ny aupair...  sjukt att barnen förstår varför jag måste åka men inte dom vuxna, visar ju lite hur dom är! skönt att ha ett datum, så man kan fokusera på det!!men familjen är underbar också, så jag borde inte va otacksam o klaga men de gör jag ändå!

Nu ska jag göra något annat, säkert inget vettigt, fortsätta på min finansplan över min sista månader och hoppas att jag räknat fel haha!!

jag saknar min pappa :( snart ses viiii:D

Pusshejslingonfejs!


Kommentarer
Postat av: Malin

Åååh det är så sjukt kort tid kvar nu!!! Gud vad kul det ska bli när du kommer hem igen! :) Puss puss!

2010-03-10 @ 10:53:15
Postat av: pappa

Hel Sara jag saknar min dotter.Va bra att du tränar på biltvätt, här hemma finns alla möjligheter att hitta en skitig bil,verkar vara jobbigt att ha en snygg bil.Nej nu måste jag gå ut och kyla av mig ett tag det är så varmt här inne, puss o kram

2010-03-10 @ 20:18:41
Postat av: Anonym

20 maj, det är ju bautasnart :)Då kanske vi har fått lite ordning i nya lägenheten så då kan du komma till oss och så äter vi god mat och dricker god dricka :)Och kör en kväll a la kusinerna Kjellin :)Wihoo, jag längtar! Mike är förresten också bjuden till denna tillställning ;)

2010-03-11 @ 17:37:11
Postat av: Minea

Hej Sara!!! Länge sen! Puuuh! Det tog tid att läsa igenom hela din blogg. Hehehehehe. Kul att du ganska snart kommer hem igen. Tji, va tiden går fort!



Ha det bra! Kramar



PS. Jag vill se dom där filmerna ju! :D

2010-03-11 @ 19:39:59
Postat av: Maja

Är du au pair i England? Hur länge har du varit där? Trivs du?

2010-03-11 @ 20:15:25
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Åååh låter superhärligt! :D

2010-03-11 @ 20:25:07
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: desiree !

härlig och fin blogg!

kika gärna in hos mej <3

2010-03-11 @ 20:56:39
URL: http://desireejosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0