ATTJOPROSIT

nu är det såhär att jag är sjuk, en taggtråd har slinkit ner i min hals, en elefant hoppar på mitt huvud och min näsa är igentäppt av lim. Jag tycker såååååååååååå förfäääärligt synd om mig själv. Jag har inte varit sjuk på flera månader, så blir jag sjuk just nu, denna vecka?! och fem dagar kvar till Grekland. Det är 18 plus ute, solen skiner, fåglarna kvittrar. Det påminner mig om en dag för ungefär 2/3 år sen, då jag låg inne med feber och sjuk och hela min familj hade vattenkrig ute, de är ungefär den känslan som jag hade då som jag har nu. den börjar med massa svärord och slutar förvåningsvis med massa svärord också.

Nej nu har jag haft min lilla klagostund och jag hoppas alla förstår hur synd det faktiskt är om mig?! hihi!

Ja som jag skrev, 5 dagar kvar till Grekland, fast känns nästan som 4 bara för vi måste åka hemifrån mike 2 på söndagsmorgonen. Ïgår började min hjärna faktiskt förstå att jag ska till Grekland och att jag aldrig mera ska jobba här men den har inte förstått att jag är hemma i Sv om 13 dagar. Men de kommer väl, när jag står på flygplatsen och vinkar mike hejdå, usch.
Allt har gått så fort, tyckte jag hade jätte mycket tid kvar här och nu är det helt plötsligt 5 dagar kvar:O 7 dagar tills jag har varit här i exakt 1 år, ett helt år. Har inte varit hemma nånting, på ett helt år. Ja lite konstigt  känns det.

Sist jag skrev här sa jag att jag var tvungen att provpacka mina saker. det har jag gjort och enda sen jag gjorde det, har jag levt från mina resväskor, orkar inte riktigt packa upp allt igen. Fast det är bara kläder jag har packat ner. Förresten när jag städade runt i mitt rum hitta jag 7 tunnelbana kartor, ja de är ju bra att jag samlar på mig så otroligt mkt bra saker.

Jag känner mig inte riktigt redo att komma hem, min ursprungsplan va ju att komma hem vältränad, istället har jag gått upp jätte mkt, rackarns. Såååå alla där hemma, när ni ser mig, blir inte rädda, jag är inte gravid bara lite rund om magen :P hehe!

Den nya aupairen kommer på fredag, spääännande. känns som det va jag som blev gladast när mamman hittade en ny tjej. Eftersom  jag åker på lördag hem till mike, så kommer jag iaf träffa henne ca 1 dag. Känns skönt att faktiskt få träffa och prata lite med henne, jag vill ju veta vem som ska ta hand om mina rackarungar.
På lördag ska alla mina väskor vara packade och klara för avfärd, tror mike brosa hämtar upp mig runt 3-4. Ska också storstäda rummet innan jag åker, jag ju va snällt att ge den nya aupairen ett rent rum kanske:P

Mike åker till Berlin på fredagsmorgon, tror flyget går runt 6, sen kommer han hem på lördagskvällen runt 22, sen måste vi åka 0200 på söndagsmorgonen sen igen. Lite stressigt för min fina menmen, han ska till Berlin på jobbresa, bussnies maaaan!
Känns lite konstigt, för kommer inte se mike förrens på lördagkväll, några timmar innan vi flyger till Grekland. Men jag jobbar alla kvällar förutom torsdag denna vecka, så kan inte hjälpas!

Ja sen efter Grekland så tar jag ju mitt pick och pack och flyger till Sverige. hejdåså England.

Nu ska jag göra ett fotoalbum till mike, sen måste jag sy om axelbanden på mig klänning, kommer ju gå jätte bra. jag är ju så duktig på sy eller inte. Är inte så duktig på att klippa och klistra och göra fint heller, buhu! kommer väl se ut som en 3åring har gjort det.

Hajdå, pussochkraaam

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Hejsan!

Det är nästan med lite vemod jag läser din blogg och med stor lycka samtidigt.

Jag förstår att det känns kluvet, du har ju haft ett liv i England och ett i Sverige.

Jag är i alla fall glad att du har varit där ett år och ännu gladare för att du ska komma hem nu.

Skönt att dom har hittat en ny barnflicka så att du inte måste stanna kvar av den anledningen.

Hoppas att ni får en kanon semester i Grekland .

Massa kramar till dej från mej

2010-05-18 @ 15:49:06
Postat av: Emilia

Det känns jätte konstigt att du arit borta i ett år!! Tiden går så himla snabbt! Fast iof va ju ja hos dig i höstas, så kanske beror på de;)Ha det bra i Grekland, sola lite för mig också! Pussar!

2010-05-18 @ 21:14:14
Postat av: Lisa

Sara ska komma hem tralalalalala

Tyvärr kan du inte se det, men jag skuttar runt här i fredriks hus av lycka, jag gör den såkallade lyckodansen!! tralalala :D

jag vet att det kommer kännas skit tungt att åka därifrån sara, men jag saknar faktiskt dig. och hade du inte kommit hem(alltså till sverige) (pga mike/familjen i england osv) då hade jag kommit och hämtat dig, så det så :P

JAG SAKNAR MIN SARA KJELLIN <3

2010-05-19 @ 13:16:28
Postat av: Pappa

Ingen kommentar. kram

2010-05-22 @ 15:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0