En lördag

Idag är det lördag men inte vilken lördag som helst, utan det är faktiskt lördagen jag ska säga hejdå till familjen och fara hem till Mike. MItt första hejdå kommer att ske inom 10 min, för det äldsta pojken ska till beacheeeeeen, sen vid 11 är det ett till hejdå till mellankillen som ska spela tennis och sen på kalas men sen får jag vänta till ungefär 15 innan det blir hejdå till resten.
Jag vill inte gå upp ur min säng, för om jag går upp från min säng betyder det att jag måste börja med alla måsten denna dag, blää, vill inte riktigt.

Det mesta är iaf packat, känner mig faktiskt ganska duktig=)

Igår var det nog stressigaste dagen på länge, jisses va trött jag va innan jag la huvudet på kudden.
Först blev det att säga hejdå till suzanne ( hon som städar huset), hon har verkligen lyst upp mina fredag, sen snabbt in till stan och köpa lisas skor, present till mikes mamma och växla pengar. När jag skulle växla pengar hittade jag inte pengarna först, paniiik men sen hade dom lagt sig i min bok. Sen hem och duscha och sen hämta barn, sen kom den nya aupairen, hon verkar snäll, hoppas inte jag prata så där dålig engelska när jag kom hit bara. Sen måste jag bara fnissa åt en grej, så ni flesta vet är det här familjen en " fin" familj. tjejer ska ha klänning och ja ni förstår, så därför öppnades barnens ögon lite mer när monika kom, för hon har mer en hipphopp stil eller killstil, ja jag tyckte de va lite kul.
Sen efter hon kom va de snabbt iväg till vattenpolo, så satt vi där och svettades i en timme, sen hejdå till barnens kompis familj, dom fick en liten ängel av mig så dom inte skulle glömma mig hihi.

Senare på kvällen så gick jag igenom allt jag gör med monika, fick faktiskt tänka efter, för jag gör allt utan att tänka på det nu för tiden haha.

nu har jag precis sagt hejdå till joe, fick en längre kram än va jag trodde, hm han kanske gillar mig ändå då haha.

Imorgon vid denna tid är jag i Greklaand eller nej de är jag inte alls, landar 11. Sjukt hur fort tiden har gått! Hoppas jag har blivit friskt tills dess, fortfarande snorig och hostig och äcklig men inte så mycket huvudvärk så då kan man göra det mesta=)

Nej nu ska jag packa mina sista saker sen städa ur rummet eller så ska jag krypa ner i sängen och lyssna på musik, hm blir nog de sista!

och förresten pappa, varför har du inte kommentera min förra inlägg? du kommenterar alltid mina inlägg, så jag har väntat varje dag på din komentar men icke. och förresten så har Lisa och Millis chockat mig, trodde inte dom läste min blogg;)

och ja kollade nyss vart mitt paket var, i Uppsala=) så snart är det nog hemma=)

Vi syns snart ( väldigt snart)
pusssssokraaaaaaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Sara kom hem så ska du få en ännu längre kram. Vi får sitta och skåla med lådan så länge,tills du kommer hem menar jag, är det okej om vi kallar lådan Margareta. Pengar i böcker varför har tjejer pengar i böcker,måste nog börja läsa tjejböcker det kan nog löna sig.Ha det så skönt i Grekland vi ses snart puss o kram.

2010-05-22 @ 15:43:43
Postat av: Pappa

Hej igen Sara har nu kommenterat ditt förra inlägg,jag bligar ju inte på datorn varje dag kram

2010-05-22 @ 17:03:15
Postat av: Pappa

Hej igen Sara har nu kommenterat ditt förra inlägg,jag bligar ju inte på datorn varje dag kram

2010-05-22 @ 17:03:44
Postat av: Minea

Ooooooh! Heeeej! Så du är nästan på väg hem?! Trevliigt trevligt! Har varit väldans långtråkigt här hemma utan dig! Men har skummat igenomdin blogg lite då och då, så jag har liite koll på dig i alla fall jänta! Jisses va detta året har gått snabbt då! Puuuuh!



Men ha det bra och sola massor så ses vi så snart du kommer hem! :D

Kramar

2010-05-22 @ 23:00:16
Postat av: Millis

Jo, då... Klart jag följer bloggen!=) Pussar!

2010-05-29 @ 12:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0